Mucize Zayıflama
Lida Yosun Kapsl
www.lida.gen.tr

Zayıflamada
Yeni Trend Lida
www.lidaturkiye.net

%100 Orjinal
Lida Yosun Kapsl
www.orjinallida.com

Online
Lida Siparişi
www.lidaweb.com

Bitkisel Zayıflama
Lida Kapsl
www.lidaturkiye.com

Lida ile
Sağlıklı Zayıflayın
www.lidamania.com

23 Nisan 2009 Perşembe

Fatih Terimin Pilot Olma Hayali

Merhabalar,
Milli Takımlar Teknik Direktörü Fatih Terim HABERTÜRK'te 23 Nisan Özel Yayını'na konuk oldu. Şarkıların söylendiği, dansların edildiği özel yayına Terim de ayrı bir renk kattı. Terim nasıl bir çocukluk geçirdiğini ve nasıl bir baba olduğunu HABERTÜRK ekranlarında konuk çocuklarla ve izleyenlerle paylaştı...


Oylum Talu: Nasıldı Adana'da çocukluk? Sizin bıçkın dayılarınız olduğunu biliyoruz, sert bir çocukluk geçirdiğinizi biliyoruz.

Fatih Terim: Ben de herkes gibi çocuktum..

Neler yapardınız çocukken?

Onlar ne yapıyorsa onları yapıyordum. Hareketli bir çocuktum.

Adana'da sıcak yaz güneşi altında futbol oynamaya ne zaman başladınız?

Çok küçük yaşlarda başladım. Mahalle arasında. Şimdi hem okuma hem oynama olanak vermiyordu ama şimdi biz okumalarını da istiyoruz çocukların spor yaparken.

Sizin bunu söylemeniz önemli..

Eğitim ve spor birarada gayet güzel gidiyor.

Anne-babalar bunun aksini söylüyorlar. Spor yaparken derslere adapte olamıyorlar diyorlar..

Yok ikisi birlikte gerçekten güzel gidiyor. Biz de artık eğitimsiz sporcu istemiyoruz.

Siz çocukken ne olmak isterdiniz peki?

Ben pilot olmak isterdim.

Konuk çocuklardan Can: Başka hobiniz var mı?

Elbette ki var.. Müzik dinlerim, sinemaya giderim..

Artık kadınlar da çok ilgili futbollar. İsabetli buluyor musunuz?

Valla daha isabetli buluyorum. Kadın seyirci ve yorumcuların fazlalaşmasında yarar var. Erkek sporu olarak biliniyor ama son zamanlarda bayanların çok büyük rakamlar kazandığını görüyoruz.

Fair Play ile işlgili görüş sormak istiyorum. Ne diyorsunuz Fair Play ruhuyla ilgili. Dostluk mesajı verildiği halde iki büyük kulübün anlaşmazlığa düşmesine ne diyorsunuz?

En çok üzülen de onlar. Yeteri kadar bunun üzüntüsünü çekmişlerdir. Olmasaydı iyiydi ama oluyor.

Saba Tümer: Saha içinde de oluyor değil mi? Geçen akşam dışarı çıktım. Ümit Karan'ın yerine Fenerbahçeli oyuncular geldi eğlendiler..

Sahada da olmasın tartışma

Hanımlar opera gibi maç izliyor yurtdışında. Bizde hala teller var, engelleniyorlar.

Yavaş yavaş biz de o hizaya geleceğiz. Orada da tartışmalar oluyor ama bizdeki gibi sık değil.

Siz İngiliz mi yoksa Latin futbolunu mu seversiniz?

Latin kısmına daha yatkınım.

Siz de babasınız. Kızlarınızla ilişkiniz nasıl? Siz sert görünüyorsunuz. Kızlarınız korkar mı sizden?

Niye benden korksunlar.

Babalar bir figürdür ya çocuklarını yönlendirirler..

Anne ve babalar evladı için değişik duygular taşır. Ben de evlatlarım için çok değişik duyguılar taşıyorum. Onların olduğu yerde sinirli olduğum görünmemiştir. Onlar şimdi birer genç kız oldular. Birer arkadaş gibiyiz. Onlar da memnun ben de memnunum. Paylaşmadığımız birşey yoktur. O yaşlarda ben onları 23 Nisan'a sırtımda götürürdüm. Aktiviteleri vardı okulda. Ben ve Fulya her zaman oradaydık..

''lida diyet zayıflama r10seoogle''

habertürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder