Mucize Zayıflama
Lida Yosun Kapsl
www.lida.gen.tr

Zayıflamada
Yeni Trend Lida
www.lidaturkiye.net

%100 Orjinal
Lida Yosun Kapsl
www.orjinallida.com

Online
Lida Siparişi
www.lidaweb.com

Bitkisel Zayıflama
Lida Kapsl
www.lidaturkiye.com

Lida ile
Sağlıklı Zayıflayın
www.lidamania.com

14 Nisan 2009 Salı

lida diyet zayıflama r10 seoogle r10.net DEKAN Düzenliyor




Merhabalar,

Türkiye'nin en iyi webmaster topluluğuna sahip r10.net turuncu moderatörülerinden DEKAN nickli SEO işi yapan arkadaşımız bu yarışmayı düzenliyor , ilk yarışması değil bu benim girdiğim ''lida diyet zayıflama r10 seoogle'' 3. yarışması fakat 4. yarışmasıda var fakat ben girmedim.

Benim hedefim ''lida diyet zayıflama r10 seoogle'' yarışmasında 1. sıraya gelmek ve 2.000 TL ödülü almak , ilk SEO deneyimim olucak , açıkcası kendimi deneme fırsatını ilk defa buluyorum.

Hayırlı olur umarım , DEKAN'ada başarılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder