Mucize Zayıflama
Lida Yosun Kapsl
www.lida.gen.tr

Zayıflamada
Yeni Trend Lida
www.lidaturkiye.net

%100 Orjinal
Lida Yosun Kapsl
www.orjinallida.com

Online
Lida Siparişi
www.lidaweb.com

Bitkisel Zayıflama
Lida Kapsl
www.lidaturkiye.com

Lida ile
Sağlıklı Zayıflayın
www.lidamania.com

19 Nisan 2009 Pazar

Okan Bayülgen Çocukları Sevmiyor

Kenan Işık’ın sunduğu “Dünya Bir Oyun Sahnesi”ne konuk olan Okan Bayülgen verdiği ilginç cevaplarla yine olay yarattı.

İşte Kenan Işık’ın soruları ve Okan Bayülgen’in cevapları:

Kenan Işık: 2 anne 2 baba nasıl oluyor Okan?

Okan Bayülgen: Büyük bir aile, annem ve babam boşandıktan sonra yine evlendi, hatta benim anneannem ve dedem de iki kere evlendi. Ben bu büyük ailenin içinde büyüdüm, iki annem iki babam oldu. Çoğu zaman benim nerde kaldığımı bile bilmiyorlardı, hepsi mutlaka bir diğerinde kaldığımı düşünür, arayıp sormazlardı.

Kenan Işık: Evlilik hayatına girelim mi? Kaç kere evlendin?

Okan Bayülgen: 4 kere evlendim, ilk evliliğimi çok severek 26 yaşında yaptım, daha sonra 31 yaşında evlendim, onun arkasından 1 kere daha evlendim ve en son evliliğimi çok severek aşık olduğum kızla gerçekleştirdim. Çok peşinden koştum, beni çok süründürdü, şöhretim hiçbir şeye yaramadı, hatta negatif etkisi oldu ama onunla evlenmeyi ve çocuk sahibi olmayı başardım ve çok mutluyum. Deli gibi aşık olarak evlendim.

Kenan Işık: Çocuk beklemek heyecan veriyor mu?

Okan Bayülgen: Çocuk bekleme süreci çok tuhaf bir süreç, yalnızca bekliyorsunuz, sürekli çocuk hakkında konuşuluyor, kadın çocuğu imal ediyor, bir fabrika gibi, siz ise sadece izliyorsunuz. Biz bu durumda kadınlardan korkmalıyız. Benim karnım acıktı dediğinde tamamen onun emrinde olacaksınız, kadın hamileliği sırasında ne yapsa haklıdır.

Kenan Işık: Çocukları sever misin?

Okan Bayülgen: Ben hiç çocuk sevmem, eşim de sevmez. Bana neden çocuk yapıyorsunuz diye soranlara, çünkü biz karımla birbirimizi seviyoruz diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder